maanantai 27. maaliskuuta 2017

Tarviiko kukaan silmälaseja?

Enhän mä mikään syntymäsokee oo, vaan mä oon tässäkin asiassa myöhäisherännyt. Siis mä näin kyl yli 45 vuotta ihan hyvin ja oon opetellu vasta viimevuosina olemaan näkemättä. Paremmin oon onnistunu olemaan näkemättä asioita,jotka on käsinkosketaltavissa, niinku esimerkiksi sanomalehtee, tai näänhän mä tietysti sen lehden, mut en mitä ne on siihen musteella tuhrinu.

Tänään kun oltiin Paten kanssa avaamassa golfkausi, niin huomasin, et nyt mä oon nyt vihdoin oppinu  olemaan näkemättä myös kauempana olevia kohteita. Ei se Patekaan tosin sen paremmin nähny ja kun peliryhmässä ei yhtään näkevää ollu, niin yhessä sielä sit arvailtiin, et mihinkähän ne meijän pallot katos.

Nyt kuitenkin telkkua katsoessa tuli mainoskatkolla semmonen silmälasimainos, jossa sanottiin et sais kahet lasit yksien hinnalla. Siin mainoksessa oli kaksossisaruksia mallaamassa meitä puolsokeita. No mulla kun ei kaksoissisarta oo, niin oliskohan täällä ketään kenellä olis tarvrtta 2,5 vahvuuksisille laseille? Voitas ostaa kimpassa, niin saatas tavallaan puoleenhintaan kumpikin ne omat lasit.

Tosin mä oon niin kova hukkaamaan noita laseja, et olis varmaan hyvä olla kahet lasit, niin vois sitten laittaa ne toiset päähän kun pitää ettii niitä ensimmäisiä. Eli unohtakaa koko juttu mä ostankin ne molemmat itelle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pitäiskö alkaa kasvissyöjäksi?

Aluksi tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille   jotka ahdistuvat vessa, kakka jne. jutuista kunhan vaan kakanhaju jostain hiipii sieraim...