perjantai 2. syyskuuta 2016

Kaikki sormet tallella, ainakin toistaseks

Se ois taas talvi tulossa ja säät kylmenee. Pitäs saada lämmintä tupaan! Kyllähän mulle lämmin tulee klapeja hakatessa (niinku tosta videosta näkyy), mut pitää vissiin aatella kanssa-asujiakin (onks tommonen sana olemassa, vai keksinkö taas omiani?).

Nyt ois kuitenkin pienoinen  apu tarpeen. Älä säikähdä! On mulla kaikki sormet tallella  ainakin toistaseks, joten en pyydä sua avuksi klapista kiinni pitämään mun hakatessa. Näköhän mulla on heikentynyt, niin kuin ehkä tiedätkin jos oot mun tarinoita lukenu, mut en mä silti sormieni puolesta pelkää ja ole ostamassa klapikonetta.





En mä klapikoneella mitään tekisikään, kattokaas kun ne on nyt naapurin mettästä puut loppu ja kauemmaksi ei viitti varkaisiin lähteä. Paha se on kuitenkin koko talvi istua sisällä lapaset kädessä. Tai ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, pysyy ne kädet niinkin lämpiminä, eikä se telkkarin kattomista haittaa. Mut kirjottamista se haittaa! Yhellä sormella oon tottunu näitä juttujani tekstiksi takomaan ja patakintaat kädessä se ei oikein onnistu.

Eli auta nyt minua ja käy ostamassa kirjani. Saan sitten ostettua sähköä torppaan ja tuvan lämpimäksi. Voin sitten jatkaa kirjottelua myös talven aikana. Kätevimmin se ostaminen käy täältä:

http://www.vekanpaa.com/kauppa/

Jos tuonne sivustolleni eksyt, niin on siellä katsottavaa, vaikkei olisi mitään aikomusta ostaakkaan.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pitäiskö alkaa kasvissyöjäksi?

Aluksi tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille   jotka ahdistuvat vessa, kakka jne. jutuista kunhan vaan kakanhaju jostain hiipii sieraim...