perjantai 19. elokuuta 2016

Mitä nää on?

Istuessani vessassa ja nostaessani katseeni mä huomasin nää. Nii, että kertokaa mulle mitä nää on? Tai siis tiiänhän mä, että ne on kuminauhoja, mutta minkä helvetin takia ne roikkuu meidän työpaikalla
vessakopin ovessa?



Mullahan meni kymmenenminuuttia normaalia pidempään sielä vessassa istuessa, kun yritin keksiä näille käyttötarkoitusta. Ok. tiiänhän mä mitä kuminauhoilla tehdään, niillä voi esim. koittaa ampua edessäpäin istuvaa kaveria päähän, ja sit jos osuu, pitää katella toiseen suuntaan ja koittaa pysyy pokkana. (Mä en kyl ymmärrä, et miten ne meijän palavereissa tääl töissä aina arvaa, et minä olin se joka sen ampu.)

Mut kuiteski mitä niillä kumilenkeillä tehään vessassa?
Vai onko ne vaan jääny joltakulta siihen roikkumaan? 
Hmm… niillä vois ehkä laittaa tukan ponnarille oksentaessa. Mut, mut, työpaikan vessassa? Nii ja viel miesten vessassa! Mä oon varmaan pitkätukkasin hippi joka on tääl töissä, mut ei munkaan tarvi pelätä, et oksentaessa tukka likaantuu, jollen sitten oksenna selälläni maatessa. Nii ja silloin noi kuminauhat ei auttas ollenkaan, vaan pitäs olla uimalakki.


Nii, et kertokaa nyt helvetissä, et mitä niillä kuminauhoilla tehdään vessassa. Vai…! Onkohan joku täällä töissä semmonen masokisti, että se ammuskelee itteään reiteen niillä pöntöllä istuessaan…. Nii tai sehän voi housut kintuissa istuessaan ammuskella ihan mihin vaan! 

Ei saatana! koskinkohan mä noihin kuminauhoihin? Nyt mun täytyy lähtee suorittaa tehopesu käsilleni.

2 kommenttia:

  1. Varmaan teijän johtajalla ollut menossa yllätys vaimolle tai siivoojalle ja noi jäänyt siitä yli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Argh! Tää vastaus vaan lisäs mun tuskaa. Jäin miettimään, et minkä yllätyksen voi "rakentaa" kuminauhoista. Tai voihan montakin, mut vaimolle ilman et saa kaulimesta päähänsä? Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta asiaan.

      Poista

Pitäiskö alkaa kasvissyöjäksi?

Aluksi tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille   jotka ahdistuvat vessa, kakka jne. jutuista kunhan vaan kakanhaju jostain hiipii sieraim...