tiistai 2. elokuuta 2016

Pistin lapset pihalle!

Joo pistin lapset pihalle! Tai en mä niitä millään kyllä pistäny niinku neulalla tai jotain, mä ajoin ne ulos, tai en mä mitään ajanu! Ku ei käskemällä mitään tapahtunu niin aukasin vaan oven ja työnsin ne pihalle! Rupes ottaa pannuun kun ne kumpikin vaan kököttää sisällä omassa nurkassaan, vaik ulkona on kaunis ilma. Oonks mä ny liian julma niille? Jätin ne sinne pihalle keskenään ja palasin ite sisälle kaffen keittoon. Kahvia hörppiessä kurkkasin sitten keittiön verhon välistä, että miten niillä siellä pihalla menee? No siellähän ne seistä kökötti vielä tismalleen samalla paikalla ku viimeksikin. Turhaan hermoilin, et jos toine ois vaikka kaatunu tai jotain, vaikka kait sieltä ois silloin jotain meteliäkin kuulunut!



Mitäs sitte jos siellä alkaa vaikka sataa? ääh… olkoon ny siel pihalla ku ne kovalla vaivalla sain sinne pukattua. Entä pitäskö ne hakee sisälle yöksi? Tuli vaan mieleen, ku eiks niitä oo nykysin kaikenlaisia roistoja liikkeellä, jotka voi siepata vaikka ihan omasta pihasta? Sitten ne myydään vaikka johonkin ulkomaille jollekin karvakorvaselle, nahkapäiselle vanhalle äijälle! Vai oonks mä kattonu liikaa telkkaria? 


No joo, pitää kuitenkin varmuuden vuoks ottaa tuore kuva, niin ne on sitten poliisin helppo tunnistaa jos joku ne sieppaa! Meenki nyt heti sen ottamaan. 


No niin tossa olis se kuva. Siinä ne lapsoset nyt leikkii pihalla. Tuutti 45v. ja Hurricane 29v.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pitäiskö alkaa kasvissyöjäksi?

Aluksi tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille   jotka ahdistuvat vessa, kakka jne. jutuista kunhan vaan kakanhaju jostain hiipii sieraim...