keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

HILJAA!

Pomo tuli mun huoneeseen ja sano, et mitä helvettiä sä täällä yksinäs pälpätät, oo nyt saatana hiljaa, hän yrittää pitää palaveria tossa viereisessä huoneessa!

Koitinhan mä sitten olla hiljaa, mutta kun tää mulla juuri käsillä oleva työtehtävä vaatii sujuakseen "ääneenajattelua", niin taisin sitä tehdessäni vielä vahingossa vähän itseäni ohjeistaa.

Kohta se pomo tuli takasin mun huoneeseen jeesusteippirullan kanssa, se repäs rullasta pätkän ja laitto sen mun suun eteen. Pois lähtiessään se vielä sanoi:
- Et ota sitä pois ennenku minä annan luvan!



Nii, toi tapahtu siis eilen! Unohtikohan se koko homman? Kaiken lisäksi se pomo jäi justiinsa sairaslomalle. Sitä tässä mietin, että voisinkohan mä kuitenkin ottaa ominluvin ton teipin pois? Ihan senkin takia ajattelin, ku tänään on ruokalassa lihapullia ja mulla alkaa olemaan aikas kova nälkä. Kyllähän se eilinen vielä meni ja sainhan mä illalla kotosalla juotua vähän mehukeittoa siitä teipin raosta kun käytin pilliä. Eukko kyl taas kerran ihmetteli mun touhuja, mut sekin oli loppujen lopuks  vissiin tyytyväinen ku ei tarvinu kuunnella mun juttuja.

Se mun pomo muutes unohti sen jesarirullan tohon mun pöydälle, niinpä mä korjasin sillä mun työtuolin. Siitä olikin jo pitemmän aikaa toppaukset pyrkiny pihalle.



Eiks tullukkin hieno! Pitäskö mun ny lähettää toi kuva johonkin sisustuslehteen, vai lähettäiskö ennemmin Niksipirkkaan?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pitäiskö alkaa kasvissyöjäksi?

Aluksi tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille   jotka ahdistuvat vessa, kakka jne. jutuista kunhan vaan kakanhaju jostain hiipii sieraim...