perjantai 31. maaliskuuta 2017

Kännissä ei kannata päivitellä

Mähän tietysti seuraan miten näitä mun höpinöitä käydään lukemassa. Siis mulla on blogissa seuranta, josta näkee kuinka monta tyyppii on käyny lukemassa minkäkin jutun. Tai mistäs mä tiedän luetteko te niitä, mutta ainakin sivulla on käyty.

Mä oon seuraillu niitä lukijamääriä siksi, että tiiän viittiikö näitä tarinoita tänne kirjotella. Eli sitten kun täälä käy enää yksi lukija, niin on sama kun lyön sen paperin suoraan eukolle käteen ja sanon, et lue siitä.

Koko tää juttu tuli mieleen, kun mun lukijamäärä on nyt vakiintunu noin sataan, riippuen siitä mihin aikaan mä niitä faceen jaan. Mutta viimesellä jutulla (Tarviiko kukaan silmälaseja) on lukijota kuutisenkymmentä. Siitä sen näkee, että kännipäissään keskellä yötä ei kannata mitään päivitellä! Tai kannattaa päivitellä muttei blogia! Seuraavaks ku ryyppään niin mä päivittelenkin vaikka maailman menoa eukolle, kun se koittaa nukkua.

Ei vaineskaa, en mä näitä koskaan kännipäissäni kirjottele, mulla on silloin muutakin tekemistä. Suurin osa mun lukijoista tulee tosiaan facesta, ja sinne ei kannata mitään jakaa yöllä, kun se tarina hukkuu jokaisen seinällä sinne muitten sekaan. 





--------------------------------------------------------------------------------

Minkähän takia mä tänkin jutun kirjoitin? 

Jos joku haluu lukee jotain vanhempia juttuja, niin tostahan ne löytyy bogiarkistosta sivun oikeesta reunasta.

Mietin tässä, et pitäskö tätä julkasta ollenkaan, mutta eihän näissä mun höpinöissä oo koskaan päätä taikka häntää, joten antaa mennä vaan.

Hyvää viikonloppuu vaan kaikille.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pitäiskö alkaa kasvissyöjäksi?

Aluksi tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille   jotka ahdistuvat vessa, kakka jne. jutuista kunhan vaan kakanhaju jostain hiipii sieraim...