keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

Meinas revetä perrr...

Mä en tiennykkään et mulla on täällä töissä sähköpöytä! Mut toisaalta, enhän mä ookkaan istunu vasta ku 5 vuotta tän pöydän ääressä. Jokatapauksessa, mulla on siis sähköpöytä, joka nousee ylös nappia painamalla. Tää asia ilmeni mulle nyt kun yks työkaveri tuli kyseleen multa neuvoa yhteen excel-hässäkkään.

Just kerkesin sille vastata - et juu... en osaa neuvoa.
Kun se nojas vahingossa tossa pöydän sivussa olevaan nappiin jolla tää pöytä toimii. Vähänkö me molemmat säikähettiin, et mitä helvettii nyt tapahtuu kun pöytälevy nytkähti ylöspäin?

 Mun piti sitten kuitenkin vääntää sille työkaverille se exceli, koska siten sain sen nopeemmin ulos mun työhuoneesta. Uloshan se piti saada, koska mulla oli tietysti kiire päästä rauhassa tutkimaan tätä mun pöytää. 




Mä oon joskus nähny telkkarissa mainoksen, missä yks heppu menee makaamaan tämmöselle pöydälle ja nostaa sen ylös. Mulle ei sopinu tommonen testaaminen, kun olis pitäny ensin siivota! Kattokaas kun enhän mä mahdu siihen makaamaan, koska mulla on niin paljon rojua mun työpöydällä. 

Niinpä mä aloin testata siten, että menin tohon pöydän päähän, laitoin jalan pöydälle ja aloin nostaa pöytätasoa. Hyvin se meni, paitsi että kun se nous sinne yläasentoon niin mä en ylettynytkään enää siihen toiseen nappiin, jolla sen pöydän saa laskettua takas alas. Seurauksena oli, että mä en saanut sitä mun jalkaa nostettua poiskaan siitä pöydältä kun olin jo niin mun venyvyyteni rajoilla että meinas perse revetä. (Onneks mul ei oo täl hetkel pukamia!)

Eihän siinä kauan menny, kunnes tajusin etten saa jalkaa ominvoimin  pois pöydältä. Meinas alkaa jo pukkaa hikeä kun aattelin, et mitä mä selitän jos pomo sattuu tulee mun huoneeseen. Onneks kuitenkin tuli toi lähinnä oleva työkaveri. 

Ei sekään  tosin suostunu mua auttamaan, ennenku oli ottanut valokuvan mun ahdingosta, lisäksi se vaati multa lupauksen et kirjotan tästä jutun blogiin. 

Eli tässä tää juttu nyt sitten on kun kerran sille lupasin. 




Loppuun vielä varotuksen sana, eli varokaa tommosia sähköpöytiä, ne on vaarallisia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pitäiskö alkaa kasvissyöjäksi?

Aluksi tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille   jotka ahdistuvat vessa, kakka jne. jutuista kunhan vaan kakanhaju jostain hiipii sieraim...